четвъртък, 30 август 2018 г.

БЛАГОДАТ (това е Благодат-тя е наше притежание-и Бог иска да се ползваме от нея) В понеделник в 11::00ч. пристигнахме на морето(в Приморско) и при хотела ,в който трябваше да се настаним Но настаняването щеше да стане в 15:00ч. Така ,че до тогава имаше четири часа и трябваше някак си да запълним времето. Преместихме багажа от колата в багажно в хотела,което ни бе показано. И жена ми и дъщеря ми отидоха на морето ,а аз на басейна до хотела,като си облякохме банските в багажното.В 15:00 се настанихме в хотелската стая. Следващия ден(вторник)трябваше да отидем до Бургас. Като се върнахме оттам ,само Мирелка(дъщеря ми)отиде на морето. Дойде сряда. Жена ми и дъщеря ми започнаха да се приготвят за плажа(аз нямаше да ходя-на мен ми беше добре в басейна),когато жена ми взе да се чуди и притеснява за това,че банския и го нямаше. Търси го,търси го и не -нямаше го. Изпадна в паника. За нея бе настанала голяма трагедия от това. Вярвях в Словото на Бога и казах на дъщеря ми ,че Той казва ,че ВСИЧКО съдейства за добро въпреки неприятната ситуация. Да .И това е 100%истина. Христос каза на учениците си в Марк 4:35 да преминат от другата страна на езерото с лодката. Когато тръгнаха Той заспа на кърмата и тогава настана буря. Учениците се уплашиха и се паникьосаха като взеха за Го будят и викаха ,че ще се удавят . Беше ги обзел страх.Те не вярваха. Христос им беше казал "Нека преминем от другата страна" Той не им каза "Нека влезем в лодката и в средата на езерото да потънем"Когато се събуди,Той укроти бурята и ги попита защо нямат вяра и не са спокойни? Подобна "буря"се развиваше и в хотелската стая. Знаех в себе си,че всичко ще е добро ,но как можех да успокоя жена ми като и го кажа? В един момент тя се сети че в понеделник като се е преобличала в багажното може там да го е забравила. И отиде да пита на Рицепцията дали не са намирали загубен бански,а преди това попита и чистачката,която всеки ден влизаше в стаята да почисти. Но отговора бе отрицателен и тя още повече се притесни. В крайна сметка си сложи един стар бански и отидоха на морето ,а аз на басейна.След два часа се прибрах в стаята за да се изкъпя под душа като забелязах на масата един найлонов плик с нещо черно вътре,но не обърнах внимание. Помислих ,че е нещо на Мирелка. Когато си дойдоха жена ми и дъщеря ми,жена ми бе удивена!! Оказа се ,че това в плика бил нейния загубен бански. Докато ни е нямало служителката очевидно го е донесла(те по принцип си имат ключове от стаите)-"Защо сте страхливи?Как нямате вяра" казва Христос Марк 4:40 Да. Когато дойде натиск,излиза това,което е в сърцето.

1 коментар: